پارچه ترگال بیماستانی

پارچه ترگال بیماستانی


بیمارستان ها و درمانگاه ها معمولا به پارچه هایی نیاز دارند که باید ویژگی های خاصی را دارا باشند که از بین پارچه های موجود در بازار، پارچه های ترگال بیمارستانی بهترین گزینه برای این منظور است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

پارچه ترگال بیمارستانی دارای ویژگی هایی نظیر مقاومت و استحکام بالا، عدم تغییر رنگ، قیمت بسیار مقرون بصرفه آن و تنوع رنگ بالا می باشد.

قطعا می دانید که مایع آب ژاول مایع ضدعفونی کننده ای است که جهت تمیز کردن وسایل و منسوجات در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، جالب است بدانید که پارچه های ترگال بیمارستانی دارای خاصیت آب ژاول می باشد به این معنی که طی شستشو با این مایع، رنگ وکیفیت بافت خود را حفظ می کند و این ویژگی در کنار سایر ویژگی های مثبتی که بیان شد باعث شده پارچه های ترگال برای مصارف بیمارستانی بهترین پارچه باشد.

این پارچه ها در مراکز درمانی جایگاه مهمی دارد و از آن جایی که بهترین پارچه برای مصارف بیمارستانی(بخش های مختلف بیمارستان از جمله اتاق عمل) محسوب می شود بنابراین کمبود آن باعث ایجاد مشکلات فراوانی می شود.

این پارچه ها از تنوع رنگی بالایی برخوردار است که رنگ های سرمه ای، آبی کاربنی، سبز و سفید آن بیشترین کاربرد را در چنین مراکزی دارد.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی
پارچه ترگال سبز بیمارستانی

کاربرد و ویژ گی های پارچه ترگال بیمارستانی

از پارچه های ترگال برای دوخت روپوش پزشکان و پرستاران، یونیفرم نیروهای خدماتی و نگهبانی استفاده می شود که رنگ سفید آن علاوه بر دوخت لباس پرستاران برای تهیه لباس کارمندان سایر بخش های بیمارستان نیز کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که رنگ سفید پارچه های ترگال بیمارستانی جهت دوخت و تهیه ملحفه و روتختی نیز استفاده می شود و همچنین برای تهیه منسوجات اتاق عمل از رنگ سبز آن استفاده می شود.

پارچه هایی که مصارف بیمارستانی دارند باید وزن استانداری داشته باشد و خیلی سبک یا سنگین نباشد چرا که اگر بیش از حد نازک وسبک باشد طول عمر پایینی خواهد داشت و به سرعت چروک می شود و کیفیت خود را از دست می دهد.

همچنین اگر بیش از حد سنگین و ضخیم باشد افرادی که ازآن استفاده می کنند معذب خواهند بود.

پارچه های ترگال بیمارستانی از نظر تراکم و وزن و ضخامت، استاندارد بوده و همین امر باعث شده در مراکز درمانی بیشترین کاربرد را داشته باشد.

گرماژ آن معمولا 240 گرم، عرض آن 150 سانتی متر و از الیاف پلی استر ویسکوز درتهیه آن استفاده شده است، البته نوعی دیگر ترگال به نام کجراه با گرماژ 280 گرم نیز وجود دارد که در این مراکز مصارف مخصوص به خود دارد.

از دیگر مواردی که باید حتما به آن اشاره کرد این است که پارچه های ترگال بیمارستانی براحتی تل یا گلوله گلوله نمی شود، به سرعت چروک نمی شود و اتوکشی آن بسیار آسان است.

کاربرد پارچه های ترگال بیمارستانی
کاربرد پارچه های ترگال بیمارستانی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

اگر تولید کننده لباس های بیماستانی هستید و قصد دارید محصولی مرغوب وبا کیفیت تولید کنید قطعا خرید پارچه های ترگال بیمارستانی جنس اعلا می تواند کمک شایانی به شما کند بنابراین حتما مراکز معتبر را بیابید که بهترین پارچه ها را برای عرضه دراختیار خریداران قرار دهد و سعی و هدف آن ها جلب رضایت مشتریان باشد.

قبل از خرید این پارچه ها حتما معیار و ملاک های خود را مشخص کنید چرا  که برای عده ای از خریداران، قیمت پایین ملاک است در صورتیکه برای عده ای دیگر قیمت، کم ترین اهمیت را دارد و آنچه بیشتراز همه رضایتشان را جلب می کند کیفیت پارچه هاست.

در این سال های اخیر، خرید آنلاین از سایت ها بسیار رایج شده است که بسیار جای خوشحالی دارد چرا که دردسرهای خریدحضوری را ندارد و می توان به راحتی و به سرعت بدون آنکه قدمی برداریم سفارش خود را ثبت نماییم.

می توانید به صورت اینترنتی قیمت و رنگ بندی، برند پارچه های ترگال بیمارستانی را بررسی کرده و پس از مقایسه اقدام به خرید کنید در صورتیکه چنین کاری اگر به صورت حضوری انجام شود وقت و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی
خرید پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه های ترگال بیمارستانی در بازار یکسان نبوده که این تفاوت قیمت به عوامل زیادی بستگی دارد که به طورخلاصه به مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

داخلی و خارجی بودن پارچه های ترگال بروی قیمت این پارچه ها تاثیر دارد هرچند پارچه های ترگال خارجی کیفیتی مشابه با کیفیت نوع داخلی خود دارد اما عده ای با وجود گران بودن آن، راغب به خرید ترگال خارجی هستند.

از دیگر مواردی که مستقیما روی قیمت این پارچه ها تاثیرگذار است برند تولید کننده می باشد به این صورت که محصولات برندهای معروف از محصولات تولیدی های کوچک گرانتر به فروش می رسد.

کیفیت بافت پارچه، نوع رنگرزی آن، کیفیت رنگ استفاده شده، مسافتی که پارچه از مبدا تا مقصد باید منتقل شود، نحوه خرید که بصورت حضوری یا آنلاین باشد، گرماژ و عرض پارچه از مهمترین عواملی است که قیمت پارچه های ترگال بیمارستانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

عواملی دیگری نیز روی قیمت این پارچه ها تاثیر دارد مانند میزان عرضه و تقاضا یا میزان صادرات و واردات و خاصیت آب ژاول بودن آن.

برای خریدی راحت و مطمئن توصیه می کنیم با کارشناسان ما ارتباط برقرارکرده و پس از پرسیدن سوالات خود و دریافت اطلاعات کافی اقدام به خرید کنید.

قیمت پارچه ترگال سبز بیمارستانی
قیمت پارچه ترگال سبز بیمارستانی

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *