پارچه لباس های بیمارستانی

پارچه لباس های بیمارستانی


یکی از ملزومات و احتیاجات پزشکان و پرستاران شاغل در بیمارستان و درمانگاه ها لباس مخصوص و یونیفرم مناسب است که با استفاده از پارچه لباس بیمارستانی تولید می گردند. این پارچه ها دارای ویژگی های به خصوصی هستند که آزادی حرکت و تنفس را برای افراد میسر می گردانند.

لباس های بیمارستانی به راحتی شسته می شوند و انواع لکه ها از آنها پاک می گردد همچنین این محصول برای استریلیزه شدن مقاومت نشان نداده و بدین ترتیب دوباره مانند روز اول پاکیزه و عاری از میکروب می گردد. قیمت پارچه لباس بیمارستانی چندان زیاد نبوده و به همین دلیل توسط بیمارستان ها و تولیدی های پوشاک انتخاب می گردد تا امکان تعویض زود به زود آنها وجود داشته باشد.

امروزه بیشتر خریداران این محصول آن را به صورت کلی و عمده تهیه می کنند و از این طریق باعث کاهش هزینه ها می شوند. مواد اولیه ای که در بافت پارچه یونیفرم بیمارستان به کار گرفته می شود از الیافی است که حساسیت برای بدن به وجود نمی آورند و بهترین گزینه جهت استفاده پزشکان، پرستاران و بیماران محسوب می گردند.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع رنگ های پارچه لباس بیمارستانی و قیمت آنها آشنا کنیم تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همچنین اگر قصد دارید در مورد ویژگی های این پارچه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

چرا پارچه لباس بیمارستانی بهترین گزینه است؟ 

پارچه لباس بیمارستانی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به خاطر داشتن این ویژگی ها به عنوان اولین انتخاب پرسنل بیمارستان و لباس بیمار شناخته می شود. این ویژگی ها عبارتند از:

  • رنگ دائمی: رنگ این پارچه ها با انجام چندین بار شستشو و استریلیزه عوض نخواهد شد و شما می توانید به راحتی آنها را در ماشین لباسشویی انداخته یا مکررا استریلیزه نمایید. الیاف به کار گرفته شده در این پارچه از نوع طبیعی و مصنوعی انتخاب می شوند که در کنار هم می توانند طول عمر قابل قبولی را برای آن به وجود بیاورند.
  • عدم انباشت عفونت و باکتری: ساختار این پارچه به گونه ای است که دارای ضخامت مناسبی بوده و از انباشت عفونت و باکتری ها در آن جلوگیری می شود. این پارچه ها پس از شستشو به سرعت خشک می شوند و بدین ترتیب مانع از به وجود آمدن بستر مناسب برای رشد باکتری خواهند شدو در نتیجه سلامت بیمار و پرسنل حفظ می گردد.
  • بافت متعادل: بافت تار و پود موجود در این پارچه با استفاده از استانداردها و تکنولوژی های به روز و دستگاه های پیشرفته انجام می شود و بدین ترتیب این پارچه ها نه زیاد چفت بافت هستند و نه زیاد شل بافت.
  • وزن کم: وزن پارچه لباس بیمارستانی زیاد نیست و بدین ترتیب مانع از آزادی حرکت افراد نخواهند شد. این ویژگی برای بیماران بسیار رضایت بخش بوده و آنها مجبور نیستند در مدت زمان بستری خود لباس های ضخیم و سنگین را تحمل کنند.
  • حفظ حالت اولیه: این پارچه پس از شست و شو و استرلیزه حالت فیزیکی اولیه خود را از دست نداده و تا مدت زمان زیادی مانند روز اول باقی خواهد ماند بدون اینکه پرز شود یا تغییر حالت دهد.
پارچه فلامنت فلامنت
پارچه فلامنت فلامنت

رعایت ملزومات در هنگام خرید پارچه لباس بیمارستانی 

هنگامی که برای خرید پارچه لباس بیمارستانی اقدام می کنید لازم است نکاتی را که در ادامه گفته می شود رعایت کنید تا بتوانید بهترین محصول را به خانه ببرید یا در تولیدی خود از آن استفاده کنید و با بهره برداری از بیشترین راندمان آن سود بالاتری به دست بیاورید. این نکات عبارتند از:

  • بررسی مواد اولیه: نخ هایی که برای تشکیل تار و پود این پارچه به کار گرفته شده اند بایستی از مرغوب ترین مواد انتخاب شده باشند تا بتوانند انتظارات بیماران و پزشکان یا پرستاران را از داشتن لباسی راحت و با دوام برآورده سازنده. بررسی این مورد در هنگام خرید نیازمند داشتن تجربه و تخصص است و در صورتی که چنین تجربه ای ندارید می توانید با یافتن فروشنده های معتبر و پرسابقه و به دست آوردن اعتماد کامل خرید خود را انجام دهید.
  • انتخاب رنگ: پروسه انتخاب رنگ پارچه بسته به عوامل مختلفی است که از آن جمله می توان به سلیقه افراد و زنانه یا مردانه بودن لباس توجه کرد.
  • خرید از فروشنده اصلی: هنگامی که خرید خود را از اولین فروشنده که به عنوان فروشنده اصلی شناخته می شود باعث می شود بتوانید محصولات با کیفیت را در پایین ترین قیمت دریافت کنید.
  • قیمت پارچه: یکی از نکاتی که در هنگام خرید پارچه لباس بیمارستانی مد نظر افراد قرار دارد قیمت آن است که بایستی با توجه به بودجه در دسترس سنجیده گشته و اجناسی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمتی هماهنگی لازم را داشته باشند.
  • بررسی نظرات خریداران قبلی: افرادی که قبلاً از فروشنده مورد نظر خرید کرده اند به نظر خود را ثبت نموده اند می توانند راهنمایان خوبی برای انجام یک خرید حرفه ای و بدون نقص محسوب شوند.
خرید پارچه لباس بیمارستانی
خرید پارچه لباس بیمارستانی

کدام رنگ پارچه لباس بیمارستانی را انتخاب کنیم؟ 

انتخاب رنگ پارچه بستگی به سلیقه افراد و فاکتورهای دیگری دارد که همه آنها را باید در هنگام برگزیدن رنگ در نظر داشته باشیم. اگر پارچه را برای تامین مایحتاج بیمارستان تهیه می کنید لازم است رنگبندی های مختلفی را برگزینید.

بدین ترتیب خواهید توانست برای بیماران و پرستاران و همچنین پزشکان و دیگر پرسنل رنگ های جداگانه ای انتخاب نموده و نظم و ترتیب را در بیمارستان جاری کنید. انتخاب رنگ های زنانه و مردانه باعث می شود استایل بیماران در بیمارستان رعایت شده و بدین ترتیب احساس بهتری به افراد منتقل گردد.

بهتر است برای بخش کودکان پارچه لباس بیمارستانی با رنگ شاد را انتخاب کنید تا دوران بیماری برای آنها با سرعت بیشتری سپری گردد. در نهایت انتخاب رنگ مناسب برای این پارچه ها بستگی به دکوراسیون موجود در فضای بیمارستان نیز دارد که می تواند هماهنگی جذابی را به وجود آورده و محیط را برای افراد حاضر دلپذیرتر کند.

چنانچه مایلید در مورد جدیدترین قیمت انواع پارچه مخصوص لباس بیمارستان آگاهی پیدا کنید تنها کافیست با مراجعه به سایت و تماس با ما این اطلاعات را به دست آورده و به راحتی ثبت سفارش خود را انجام دهید.  

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

8 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *