پارچه تترون سفید ملحفه ای

پارچه تترون سفید ملحفه ای


پارچه تترون سفید از پرمصرف ترین پارچه هایی است برای تهیه ملحفه مورد استفاده قرار می گیرد، عرض استاندارد آن سه متر و گرماژ آن باید بالای 350 گرم باشد.

پارچه تترون سفید ملحفه ای

این پارچه ها از الیاف فلامنت و ویسکوز و در برخی از پنبه تهیه می شود که برای دوخت پیراهن مردانه از نوع ویسکوز و جهت تهیه ملحفه از پارچه های تترون پنبه ای بهره می برند، دلیل آن این است که ملحفه باید از جنسی باشد که به پوست آسیب نرساند و ضدحساسیت باشد از این رو الیاف پنبه بهترین انتخاب است.

هر انسانی به طور میانگین یک سوم زمان حیات خود را درخواب می گذراند بنابراین داشتن کالای خواب با ملحفه مناسب می تواند به کیفیت خواب شما کمک زیادی کند از این رو پارچه های تترون به رنگ سفید برای ملحفه بسیار انتخاب درستی است.

از پارچه های تترون سفید برای مصارف دیگری مانند دوخت چادر نماز جشن تکلیف، مقنعه، سرویس احرام و ماسک بهداشتی، یونیفرم آشپزها و پزشکان نیز استفاده می شود.

پارچه تترون سفید ملحفه ای
پارچه تترون سفید ملحفه ای

ویژگی‌های پارچه تترون سفید ملحفه ای

چنانچه در تولید پارچه تترون سفید ملحفه ای از الیاف با کیفیت استفاده شده باشد و به روش صحیح، پارچه بافته شود می توانیم ویژگی های مثبت زیر را به آن نسبت دهیم.

  • ثبات رنگ
  • سازگاری با پوست بدن
  • عرض مناسب
  • سبک بودن
  • یک دست و یکنواخت بودن رنگ آن
  • با دوام بودن
  • تراکم و وزن مناسب
  • مقاوم در مقابل شستشوی های مکرر
ویژگی های پارچه تترون سفید
ویژگی های پارچه تترون سفید

خرید پارچه های تترون سفید ملحفه ای

دربین پارچه هایی که در بازار وجود دارد تعدادی از آن ها خواهان و خریداران بیشتری دارند که تترون، نمونه ای از این نوع پارچه هاست و رنگ سفید آن نسبت به سایر رنگ ها به دلیل کاربرد بیشتر فروش بالاتری نیز دارد.

در هنگام خرید پارچه های تترون ملحفه ای حتما به ویژگی هایی که در قسمت قبل بیان شد دقت کنید، پارچه های تترون سفید درعرض های کمتر از سه متر مناسب دوخت ملحفه نیست بنابراین عرض پارچه بررسی شود.

برخی از خریداران به دنبال پارچه های تترون ارزان قیمت هستند به این دلیل که برای دوخت پوشاکی نیاز دارند که کیفیت آن ها اصلا مهم نیست مثل لباس بیماران یا لباس های تبلیغاتی و درمقابل، برخی افراد مهمترین معیارخریدشان کیفیت پارچه های تترون است مانند تولید کنندگان کالای خواب که برند هستند.

با این توضیحات درمیابیم که وجود پارچه های تترون با هر نوع کیفیتی در بازار لازم وضروری است تا نیاز همه خریداران مرتفع شوند، بنابراین قبل از خرید، حتما کیفیت مدنظر خود را به دقت بررسی کنید.

حتما در هنگام خرید پارچه های تترون آن هم به رنگ سفید به فروشنده تاکید کنید که خریدتان را در بسته بندی های مقاوم و محکمی ارسال کنند چون در غیراین صورت در حین حمل ونقل ممکن است بسته بندی پاره شده و پارچه ها کثیف شوند و دچار خسارت شوید.

تترون ملحفه ای با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که حتما سعی کنید نوع مرغوب آن را تهیه کنید چرا که روتختی یا روبالشتی که از آن تهیه می شود باید نرم ولطیف و سبک باشد از این رو حتما زیردست پارچه را لمس کرده و به موارد گفته شده دقت کنید.

خرید پارچه می تواند بصورت حضوری یا آنلاین باشد، چنانچه بصورت آنلاین قصد دارید خرید خود را انجام دهید حتما مراکز معتبر را بیابید و پس از بررسی کیفیت و قیمت آن اقدام به خرید کنید.

خرید پارچه سفید ملحفه ای
خرید پارچه سفید ملحفه ای

قیمت پارچه های تترون سفید ملحفه ای

قیمت پارچه های تترون سفید ملحفه ای به عوامل زیر بستگی دارد:

  • گرماژ پارچه
  • نوع کیفیت مواد اولیه
  • حجم خرید، نحوه خرید
  • برند تولیدکننده
  • کیفیت رنگ و روش رنگرزی آن
  • نوع مصرف آن

قیمت این پارچه ها را می توانید به روش های مختلفی متوجه شوید که  یکی از آن ها گشت و گذار در فضای مجازی است، می توانید سایت های معتبر را رصد کرده ولیست قیمت های به روز را از آن ها بخواهید  سپس آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

و در پایان می توانید فقط با برقراری یک ارتباط تلفنی با مشاورین فروش ما از قیمت و نحوه ارسال اطلاع پیدا کرده و سفارش خود را درهر نقطه ای از میهن پهناورمان که باشید با بسته بندی اصولی و استاندارد دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *