خرید پارچه ترگال از کارخانه

خرید پارچه ترگال از کارخانه


بهترین و بصرفه ترین روش خرید هر نوع پارچه ای از جمله پارچه ترگال از درب کارخانه می باشد چرا که می توانید بدون واسطه و با ارزانترین قیمت تهیه کنید.

با پارچه ترگال و انواع آن بیشتر آشنا شوید

پارچه های ترگال از الیاف پلی استر ویسکوز، کتان، فلامنت، پنبه تهیه می شود و جهت تهیه انواع پوشاک که در ادامه خواهیم گفت توسط تولیدکنندگان پوشاک خریداری می شود.

در بازار پارچه ممکن است از اسامی خاصی برای این پارچه استفاده شود مانند پارچه ترگال لباس فرم، ترگال بیمارستانی، ترگال لباسکار، ترگال مانتویی، ترگال روپوش پرستاران و غیره.

پارچه های ترگال با عرض 150 سانتی متری و در رنگ بندی های مختلفی در کارخانه های نساجی تولید می شود که اکثر این کارخانه ها در شهر اصفهان قرار دارد.

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد پارچه های ترگال از الیاف مختلف و در رنگ بندی های متنوع تولید می شود که این امر باعث تفاوت در ظاهر و کیفیت پارچه و درنهایت باعث تفاوت کاربرد آن می شود.

پارچه های ترگال مصارف مختلفی دارد که در بالا به آن اشاره شد بنابراین پارچه های ترگال را باید متناسب با نیاز خود تهیه نمایید و در صورت انتخاب اشتباه اولا پوشاکی که از آن تهیه شده است کیفیت لازم را نخواهد داشت دوما ممکن است باعث ضررهای مالی جبران ناپذیری شوید.

کارخانه های نساجی این پارچه ها را در بیش از 50 رنگ تولید می کنند که هر یک در صنعت پوشاک، کاربرد خاص خود را دارد مثلا پارچه های ترگال سفید برای دوخت لباس فرم مدارس کارایی ندارد درعوض برای دوخت روپوش پزشکی و پرستاران مورد استفاده قرارمی گیرد.

پارچه ترگال
پارچه ترگال

بهترین برند های معروف پارچه ترگال

حال که با این پارچه پرمصرف آشنا شدید نوبت معرفی برندهای معروف می رسد، اگر تولید کننده لباس های فرم مدارس و لباس کار هستید شناخت انواع برندهای موجود دربازار بسیار ضروری است تا بتوانید انتخابی درستی و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

از بهترین و معروف ترین برندهای پارچه ترگال می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • برند تک
  • برند فدک
  • برند بافتین
  • برند نیک بافت
  • برند مهنام

برند تک و فدک جز اولین های این حوزه می باشد، کیفیت رنگ و بافت آن در بین خریداران زبانزد است.

با گذشت زمان بر تعداد کارخانه های نساجی افزوده شد و هم اکنون تعداد زیادی کارخانه نساجی درکشورمان راه اندازی و مشغول به کار هستند.

امروزه سایر برندها نیز در جهت افزایش کیفیت تولیداتشان تلاش می کنند تا بتوانند سهمی از بازار را داشته باشند به همین دلیل گاهی خریداران پارچه های ترگال دچار سردرگمی می شوند اما خوشبختانه با رشد تکنولوژی و افزایش سایت های اینترنتی براحتی می توان قیمت و کیفیت و ارائه خدمات آن ها را بررسی و سپس اقدام به خرید کرد.

ناگفته نماند هریک از برندها با استفاده از دستگاه های به روز و ماشین آلات پیشرفته و با روش های نوین و علمی و با استفاده از الیاف مرغوب، پارچه های ترگال را با کیفیت بسیارعالی تولید می کنند.

همچنین همه پارچه های تولید شده قبل از خروج از کارخانه توسط واحد کنترل کیفیت بررسی و مورد تایید قرارمی گیرد.

کالیته پارچه ترگال برند تک
کالیته پارچه ترگال برند تک

خرید پارچه ترگال از کارخانه

پارچه های ترگال در مقایسه با سایر پارچه ها قیمت مناسب تری دارد و به همین دلیل فروش بالاتری نیز دارد البته با وجود قیمت مناسبی که دارد کیفیت مطلوبی نیز دارد، تولید کنندگان لباس های فرم مدارس، تولید کنندگان لباسکار و مانتوشلوار و غیره از خریدران اصلی پارچه های ترگال می باشد.

تولیدکنندگان لباس با انتخاب پارچه ترگال می توانند با هزینه ای کمتر تولیدات با کیفیت تری ارائه دهند از این رو روز به روز بر مشتریان پارچه های ترگال افزوده می شود.

برای خرید پارچه ترگال از کارخانه باید حجم سفارش شما بالا باشد به این دلیل که کارخانه ها حداقل حجم خریدی را برای خود تعیین می کنند و کمتر از آن را باید از عمده فروشان بازار تهیه کنید همین طور به نسبت حجم سفارش خریداران، امتیازاتی از قبیل تخفیفات پله ای وشرایط حمل ونقل رایگان ارائه می دهند.

هر چه حجم خرید پارچه ترگال بیشتر باشد علاوه برتخفیفات بیشتر ممکن است شرایط پرداخت بهتری نیز برای خریدار اعمال نمایند البته باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید عمده پارچه ترگال از کارخانه نیاز به فضای زیادی جهت انبارکردن پارچه دارد بنابراین با دانستن این موضوع اقدام به خرید عمده کنید.

دانستن این نکته ضروری است که نمایندگان فروش کارخانه ها نیز شرایط بسیار مطلوبی را برای مشتریان در نظر گرفته اند به این صورت که می توانید سفارش خود را هر چند کم اما با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

کارخانه نساجی تولیدکننده پارچه ترگال
کارخانه نساجی تولیدکننده پارچه ترگال

فروش پارچه ترگال با قیمت درب کارخانه

به طور کلی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات ارز و دلار هیچ یک از کالاهای موجود در بازار دارای قیمت ثابت در طولانی مدت نیستند، پارچه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و قیمت آن ممکن است مدام تغییر کند.

عوامل دیگری نیز بروی قیمت نهایی پارچه های ترگال تاثیرگذار است مانند قیمت مواد اولیه، قیمت و کیفیت رنگ، شیوه رنگرزی، هزینه های نیروی و کار، هزینه های نگهداری از تجهیزات و ماشین آلات نساجی و هزینه های حمل ونقل.

پارچه های ترگال در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود و این موضوع روی قیمت تاثیر مستقیمی دارد به این صورت که هر چه رنگ تیره تری استفاده شود قیمت پارچه بیشتر و رنگ های روشن قیمت پایین تری دارد.

قیمت پارچه های ترگال درصورتی که مستقیما از کارخانه خریداری کنید به نسبت خرید از واسطه ها بسیار ارزانتر خواهد بود و بدین صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

قدم نهایی در تهیه پارچه های ترگال، یافتن مراکز فروش معتبر می باشد که کیفیت و قیمت آن ها برای خریدار مناسب باشد، از جمله این مراکز، مجموعه ثامن بافت است که انواع پارچه های ترگال را با هر حجم خریدی با قیمت درب کارخانه برای مشتریان خود ارسال می کند.

خریداران عمده پارچه های ترگال می توانند با مشاورین فروش این سایت تماس گرفته و سفارش خود راثبت نمایند.

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *