پارچه ترگال سورمه ای

پارچه ترگال سورمه ای


پارچه ترگال سورمه ای درجه یک باید حداقل دارای 240 گرم وزن باشد و به شیوه ری اکتیو رنگرزی شده باشد که می توانید بدون واسطه با قیمتی استثنایی خرید کنید.

پارچه ترگال سورمه ای

یکی از بهترین پارچه هایی که مصرف بالایی دارد پارچه های ترگال سورمه ای می باشد که دارای مقاومت و دوام زیادی است از این رو برای تولید لباس های مختلفی کاربرد دارد مانند دوخت لباس های فرم مدارس، لباس بیمارستانی، مانتو و شلوار اداری و غیره.

این پارچه ها آهار و ایستایی مناسبی دارد و بسته به اینکه پارچه ترگال از نوع ساده باشد یا کجراه در وزن های متفاوتی بافته می شود اما همه آن ها با عرض 150 سانتی متر تولید می شوند.

پارچه های ترگال ساده دارای وزن 240 گرم و پارچه ترگال کجراه با گرماژ 290 تا 300 گرم می باشد  که رنگ سورمه ای آن نسبت به سایر رنگ ها متقاضی بیشتری دارد.

از ویژگی های مثبت پارچه های ترگال سورمه ای این است که آبرفت و خاصیت کشسانی ندارد یعنی در بافت آن از نخ لاکرا که باعث کش آمدن پارچه می شود استفاده نشده است.

تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و رنگ آن ثابت است و با وجود استفاده مکرر، رنگ آن تغییر نخواهد کرد.

براحتی چروک نمی شود و این نکته برای افرادی که از این پارچه برای دوخت یونیفرم خود استفاده می کنند بسیارمهم است و در صورت چروک شدن جزئی آن، به سادگی اتو می شود.

پارچه ترگال سورمه ای
پارچه ترگال سورمه ای

کاربرد پارچه ترگال سورمه ای

با توجه به ویژگی های مثبتی که پارچه ترگال سورمه ای دارد می توان براحتی متوجه کاربرد گسترده آن شد، از جمله کاربردهای این پارچه پرمصرف، استفاده از آن به عنوان پارچه فرم اداری است که رنگ سورمه ای آن، رنگ بسیار پرطرفداریست که می توان در مکان های مختلفی مانند محل کار یا اداره از آن استفاده کرد.

از دیگر کاربرد های پارچه های ترگال استفاده از آن دردوخت لباس های فرم مدارس است که رنگ سورمه ای آن هم برای فرم مدارس دخترانه و هم پسرانه و در اکثر مقاطع استفاده می شود.

 لباس های کار به دلیل اینکه روزانه مورد استفاده قرارمی گیرد و به سرعت لک وکثیف می شود باید از پارچه هایی استفاده شود که هم رنگ تیره ای داشته باشد که لک را نشان ندهد و هم درمقابل شستشو و تماس با مواد شوینده قوی دچارتغییر رنگ نشده و رنگ آن ثابت بماند، با این توضیحات پارچه های ترگال سورمه ای بهترین گزینه برای این مورد است.

رنگ ثابت، گرماژ مناسب و قیمت پایین پارچه های ترگال باعث شده است که برای دوخت لباس های بیمارستانی و مراکز درمانی هم کاربرد داشته باشد.

همانطور که بیان شد موارد مصرف این پارچه ها زیاد است اما با این وجود، پارچه های ترگالی که برای هر یک از موارد گفته شده مورد استفاده قرار می گیرد باید وزن و گرماژ مناسبی داشته باشد و ساده یا کجراه بودن آن باید دقیقا مشخص شود تا نتیجه کار رضایت بخش باشد مثالی می زنیم تا بهتر متوجه این موضوع مهم شوید.

پارچه ترگال سورمه ای ساده با وزن 240 گرم برای دوخت لباس های فرم مدارس مقطع ابتدایی و پارچه ترگال سورمه ای از نوع کجراه با وزن 300 گرم برای دوخت لباس کار مناسب تراست.

ناگفته نماند به دلیل خصوصیاتی که این پارچه دارد مانند شستشوی راحت، نرم و لطیف بودن آن، جهت دوخت انواع رومیزی، روتختی و پرده نیز کاربرد دارد.

کاربرد پارچه ترگال سورمه ای
کاربرد پارچه ترگال سورمه ای

خرید پارچه ترگال سورمه ای

با توجه به توضیحاتی  که در قسمت های قبل بیان شد درمی یابیم که پارچه های ترگال سورمه ای مورد نیاز بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک مانند تولید کنندگان لباس های فرم مدارس و لباس کار می باشد، از این رو خرید آن هم بصورت عمده باید با رعایت نکاتی باشد تا بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید.

از جمله این موارد می توان به زمان بندی خریدهای عمده اشاره کرد، برخی از ماه ها بنا به تقاضای زیاد بازار و خرید بالای تولید کنندگان پوشاک ممکن است با کمبود این پارچه از طرف کارخانه های نساجی روبه رو شوید، از این رو حتما در خرید خود زمان مناسبی را اختصاص دهید تا با این مشکل مواجه نشوید.

نکته بعدی در زمان خرید پارچه های ترگال سورمه ای این است که متراژ مورد نیاز خود را از قبل دقیقا مشخص کرده و متناسب با آن خرید کنید حتی بهتر است کمی بیشتر از نیازتان تهیه نمایید تا با کمبود این پارچه روبرو نشوید.

در هنگام خرید، نوع ساده یا کجراه بودن پارچه های ترگال را بررسی کنید البته تشخیص آن، کار بسیار ساده ای است به این دلیل که از نوع بافت و وزن پارچه به راحتی می توان نوع آن را به درستی متوجه شد.

سعی کنید از مراکزی خرید کنید که پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد، گاهی ناخواسته ممکن است اتفاق بیفتد که پارچه از مبدا با ایراداتی ارسال شود و وقتی به دست خریدار می رسد ایراد آن آشکار شود یا هر اشتباه احتمالی که درهر کسب و کاری ممکن است پیش بیاید، دراین صورت فروشنده موظف است تا این اشتباه را جبران کند.

خرید پارچه ترگال سورمه ای
خرید پارچه ترگال سورمه ای

قیمت استثنایی پارچه ترگال سورمه ای

قیمت پارچه های ترگال سورمه ای مانند هر کالای دیگری که در بازار موجود است متغیر بوده و تحت تاثیرعوامل و فاکتورهای زیادی تعیین می شود.

قیمت این پارچه پرفروش، تحت تاثیر عواملی همچون نوع نخ، روش رنگرزی (مستقیم یا ری اکتیو)، مرغوبیت رنگ و مواد اولیه، نحوه خرید (مستقیم یا با واسطه) می باشد.

نکته قابل توجه اینکه رنگ های تیره مانند سورمه ای نسبت به رنگ های روشن قیمت بالاتری دارد به این دلیل که مقدار مصرف رنگ، بیشتر است و طی چند مرحله رنگ شود.

به طور کلی پارچه ها به دو صورت رنگ می شود، روش مستقیم و روش ری اکتیو که روش دوم بهترین روش رنگرزی بوده و باعث ثبات رنگ پارچه می شود.

برند تولید کننده نیز یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت پارچه می باشد، برخی برندهای معروف برای حفظ پرستیژ کاری، کالاهای خود را با قیمت بالاتری به فروش می رساند در حالی که می توان همان نوع پارچه را با قیمت پایین تراز سایر برندها خریداری کرد.

هم اکنون با برقراری تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید از قیمت های استثنایی پارچه های ترگال سورمه ای و هر نوع پارچه دیگر مطلع شده و خرید خود را بدون واسطه ثبت نمایید.

پارچه ترگال سورمه ای
پارچه ترگال سورمه ای

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *