پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی


همه بیماران برای گذراندن دوران بیماری خود نیازمند محیطی آرام و تجهیزاتی با کیفیت هستند تا بتوانند این دوره را با راحتی و آسودگی سپری کنند و تنها دغدغه آنها بیماری شان باشد. یکی از مهمترین فاکتورهای موجود در این زمینه لباس بیمار است که باید علاوه بر ایجاد آزادی حرکت برای فرد تا حدی عرق گیری انجام داده و موجب سردی یا گرمی بیش از حد او نشود. پارچه تترون بیمارستانی یکی از پرکاربرد ترین انواع پارچه های موجود در بازار است که برای تولید لباس بیمار یا پرستار و گاهاً لباس پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه ها دارای انواع گوناگونی هستند و در عرض های مختلفی ارائه می گردند که در ادامه با ویژگی های این محصول و قیمت آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

متداول ترین ویژگی های پارچه های تترون

از جمله ویژگی های بارز پارچه تترون بیمارستانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یک پارچه تترون مرغوب نباید بیش از حد نازک باشد و موجب نمایان شدن بدن فرد شود بلکه این پارچه ها با بافت خاصی که دارند علاوه بر ایجاد تنفس برای پوست افراد موجب دیده شدن بدن آنها نمی گردند.
  • پارچه های تترون در مقابل آب ژاول مقاومت نسبتاً خوبی دارد و تحت تاثیر این ماده قرار نگرفته و تغییر رنگ نمی دهد.
  • یکی از خصوصیات پارچه های تترول مرغوب این است که موجب آزار پوست نشوند و لطافت لازم را داشته باشند تا بیماران دچار حساسیت پوستی نشوند.
  • یک دست بودن بافت پارچه نیز از خصوصیات پارچه تترون بیمارستانی است که یکی از مهمترین نکات خرید پارچه تترون مرغوب برای دوخت لباس های بیمارستانی محسوب می شود.
  • پارچه تترون استقامت خوبی در برابر چروک شدن دارد و به ندرت نیاز به اتو کشیدن پیدا می کند.
  • پارچه تترون نه از نخ کامل ساخته شده است و نه از د شیمیایی کامل به عبارتی می ‌توان گفت این پارچه‌ ها دارای درصدی نخ و درصدی پلی استر هستند و علاوه بر طول عمر بالایی که دارند می ‌توانند لطافت و عرق ‌گیری مناسبی را برای بیماران داشته باشند.
  • پارچه‌های تترون برای تولید مقنعه بیمارستانی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند و پرستاران می‌توانند با استفاده از این پارچه‌ها علاوه بر ایجاد پوشش مناسب گردش هوای مطلوبی را داشته باشند.
ویژگی پارچه تترون بیمارستانی
ویژگی پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون در بیمارستان چه کاربردی دارد؟

 از پارچه های تترون می توان در دوخت لباس بیماران استفاده نمود و به این ترتیب پوشش مناسبی برای افرادی که در بیمارستان بستری شده اند فراهم نمود. همچنین این پارچه ها می توانند در دوخت لباس پرستاران نیز به کار گرفته شوند و با توجه به قیمت مناسبی که دارند با صرف کمترین هزینه یونیفرم مربوط به پرستاران را تامین نمایند.

یک دست بودن لباس کارکنان بیمارستان با استفاده از پارچه تترون بیمارستانی در حفظ اصالت و برند درمانگاه و بیمارستان بسیار موثر است. گاهی در بعضی از بیمارستان ها از پارچه تهران بیمارستانی برای دوخت لباس پزشک نیز استفاده می شود و لباس فرم مخصوص دکترها با بکارگیری این پارچه تامین می گردد. پرسنل شاغل در قسمت رادیولوژی و سونوگرافی نیز می توانند با استفاده از پارچه بیمارستانی یونیفرم مخصوص به خود را داشته باشند.

کاربرد پارچه تترون در تهیه لباس بیمار
کاربرد پارچه تترون در تهیه لباس بیمار

موارد استفاده رنگبندی تترون در بخش های بیمارستان

 پارچه های تترون در رنگبندی های متنوعی تولید می شوند که گستردگی تنوع در تولید آنها باعث شده است افراد خریدار بتوانند انتخاب مناسبی را داشته باشند و بر اساس سلیقه و یا کاربرد مد نظرشان نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.  این پارچه ها با استفاده از مواد رنگی مرغوب رنگ می شوند و از طریق فرایندهای خاصی که بر روی آنها صورت می پذیرد رنگشان تثبیت می شود.

امروزه رنگ های متنوع و جذابی برای پارچه تترون بیمارستانی در نظر گرفته شده است که برای دوخت لباس های بیمارستان نیز به کارگیری می شوند. یکی از پرکاربردترین رنگ ها برای دوخت لباس بیمارستانی رنگ آبی است و پارچه تترون بیمارستانی آبی رنگ برای تهیه لباس بیماران آقا کاربرد فراوانی دارد. تترون های صورتی نیز گزینه مناسبی برای لباس بیمار خانم محسوب می شوند و می توانند در بخش بانوان مورد استفاده قرار بگیرند.

گاهی از پارچه تترون زرد رنگ نیز برای تهیه لباس بانوان بیمار استفاده می گردد. از پارچه تترون با رنگ های شاد نیز می توان در تولید لباس کودکان بیمار استفاده نمود و به این ترتیب در تقویت روحیه آنها موثر بود. تترون های سفید در تولید ملحفه بیمارستانی کاربرد و رواج فراوانی دارند و به خوبی می توانند انتظارات افراد را از داشتن یک ملحفه بهداشتی و تمیز برآورده سازند.

به طور کلی استفاده از رنگ بندی در تولید لباس های بیمارستانی با استفاده از پارچه تترون می تواند نظم دهی مناسبی در بیمارستان برقرار نموده و به این ترتیب پرسنل شاغل در هر بخش با استفاده از لباس هماهنگ پرستیژ بیمارستان را حفظ نمایند.

رنگبندی پارچه تترون بیمارستانی
رنگبندی پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی قیمت مناسب از کجا بخریم؟

قیمت پارچه تترون بیمارستانی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارند و امروزه با توجه به نوسانات موجود در بازار در محدوده ثابتی قرار نمی گیرند. عواملی مانند هزینه های استفاده شده در جهت تعمیر و خرید ماشین آلات تولید پارچه تترون در تعیین قیمت این پارچه ها موثرند.

همچنین میزان متراژ پارچه خریداری شده می تواند معین کننده قیمت آن باشد و هر چقدر پارچه بیشتری سفارش دهید لازم است هزینه بیشتری بپردازید. عرض پارچه تترون نیز یکی از فاکتورهای معین کننده قیمت آن محسوب می شود و پارچه هایی که عرض بیشتری دارند شامل بهای بالاتری خواهند بود. رنگ بندی پارچه تترون بیمارستانی تاثیر چندانی بر قیمت آن نداشته و تنها در صورتی که عرضه و تقاضا در بازار با توجه به این رنگ بندی شکل بگیرد می تواند بر قیمت آن موثر باشد.

اگر به دنبال خرید بهترین پارچه های بیمارستانی با تنوع بالا هستید می توانید به سایت ما سری بزنید و از طریق تماس با کارشناسان با تجربه بهترین خرید را انجام دهید و مناسب ترین محصول را با توجه به کاربردی که مدن نظر دارید خریداری نمایید. شما می توانید تنها با چند کلیک از طریق سفارش آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید پارچه تترون بیمارستانی
خرید پارچه تترون بیمارستانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *